Sponsor: Mon et Mine Bruiloftsfotografie

Vandaag is een mooie dag! Want Hermine en Ramon, van Mon et Mine Bruiloftsfotografie, zijn vanaf vandaag officiele sponsors van Fromfraai. Kijk maar even snel naar opzij, naar hun advertentie. En dat maakt me heel erg gelukkig. Ten eerste: fromfraai is weer een stapje volwassener! En ten tweede: Mon et Mine zijn een fantastisch, jong, gemotiveerd bedrijf; wat wil je nog meer van een sponsor?

Mon et Mine zijn absoluut geen vreemden op Fromfraai. Zoals sommiggen die hier al langer meelezen zich misschien wel kunnen herinneren zijn zij degenen die de fantastische bruiloft van ultieme fromfraai-lezer Kippie (aka Kirsten) gefotografeerd hebben. En hoe!

Ik was al onder de indruk van het werk van Mon et Mine vanaf de eerste foto die ik zag van Kirstens bruiloft. Hun hele portfolio is indrukwekkend en professioneel, helemaal als je je bedenkt dat ze nog helemaal niet zo lang in bussiness zijn. En ik vind het ook superleuk om te zien, via hun foto’s, hoe hun werk en hun inzicht en hun talent zich ontwikkelt en maar blijft groeien.

Kortom, Ramon en Hermine zijn ontzettend leuke mensen die ontzettend mooie foto’s nemen. En had ik al gezegd dat ze erg aardig zijn? Want dat zijn ze namelijk zeer zeker (in ieder geval op basis van de grote hoeveelheid mails die er ondertussen tussen ons zijn verzonden). Maar wat natuurlijker belangrijker is (voor mensen die gaan trouwen en op zoek zijn naar goede fotografen) ze vangen Die Momenten Die Ertoe Doen. En daarnaast schieten ze ook gewoon erg mooie plaatjes.

Dus stel dat je nog op zoek bent naar een goede fotograaf om de emoties en de details en de mensen op jullie bruiloft vast te leggen, kijk snel even op hun website. Twee zeer getalenteerde fotografen voor de prijs van een redelijk getalenteerde fotograaf, dat lijkt mij namelijk een perfecte deal.

Tags: ,

16 Reacties to “Sponsor: Mon et Mine Bruiloftsfotografie”

  1. Fabienne Says:

    Ik vind de eerste foto zooo mooi!

  2. Marsha Says:

    Ik ben zo blij dat ze in mei onze bruiloft willen fotograferen!

    Voor andere aanstaande bruijdes, zou ik dit stel zeker overwegen.

    gr Marsha

  3. Edwin Says:

    Sponsor of adverteerder?

    Ik snap niet dat Ramon Twittert dat hij er rode wangen van krijgt.. hier betaal je gewoon voor Ramon dus logisch dat ze je ophemelt. Overigens zijn je foto’s niet slecht hoor, maar je moet niet te naief zijn

  4. Hermine Says:

    @ Edwin, dat heb ik (Hermine) getwitterd πŸ˜‰ En ik heb Marte helemaal niet gevraagd om deze post,.. alleen om een banner op haar site… vandaar dat ik niet verwacht had dat ze een post zou schrijven over ons, laat staan dat ze zo positief zou zijn. Dus neen,.. we hebben er niet voor betaald,.. niet voor die blogpost iig.. πŸ˜‰

  5. Edwin Says:

    Nee dat snap ik, maar je snapt hopelijk wel dat t begrijpelijk is dat ze iets positiefs zegt? Nu wil iedereen natuurlijk wel zo’n banner πŸ™‚

    Leuke 1e foto trouwens, de 4e vind ik minder succesvol

  6. martine Says:

    Mooie foto’s van Mon et Mine. Kijk ook wel regelmatig op hun eigen blog.

  7. martine Says:

    Oja en die ene foto vind ik juist super leuk!! Ach smaken verschillen!

  8. Edwin Says:

    ja, supervrolijk nummer [edit: identificatie van foto verwijderd] maar door de compositie [edit: persoonlijk commentaar verwijderd]. Maar dat is waarschijnlijk het verschil in kijken tussen een fotograaf en een bruid? πŸ™‚

  9. Ramon Snellink Says:

    Supertof Marte, bedankt voor de complimenten πŸ™‚ We kijken uit naar de shoot πŸ˜‰

    @Edwin Marte zou alleen positief over iets zijn als ze het echt meende, of die persoon nou een sponsor is of niet. πŸ˜‰ Ze was ook al positief op haar blog, voordat we een banner hadden!

    Als je trouwens iets tegen me wilt zeggen, doe dat dan direct naar me, dan weet ik tenminste wie er tegen me praat. πŸ™‚

  10. Charlotte Says:

    Mooi blogpost hoor.

    Tsja, dit zijn niet de beste beelden van Ramon en Hermine en in die zin is [edit: persoonlijk commentaar verwijderd], maar vind het wel een vrolijk beeld en in die zin leuk moment. Als ook de [edit: persoon in de foto] zelf dit een mooi beeld vond zie ik het punt niet heel erg. Het is er tenslotte ook maar een uit het geheel.

  11. Kai Says:

    Wat een top post zeg! Mooie foto’s! Waar zijn jullie te boeken? πŸ˜‰

  12. FromFraai Says:

    Zo, ik ben een middag weg naar een meeting en dan kom ik hiernaar thuis. Gezellig!

    Ik zal eerst maar eens beginnen met het belangrijkste bezwaar, dat van Edwin. Ik accepteer alleen sponsors als ik achter de producten en achter de mensen sta. De inhoud van alles wat ik op mijn site zet is volledig door mij geschreven, geeft mijn mening weer. Als ik het werk van Ramon en Hermine slecht zou vinden, dan zou ik ze geen plek in de sidebar hebben gegeven. Als ik hun foto’s matig zou vinden, dan zou ik niet zoiets leuks kunnen schrijven als ik hierboven heb gedaan, dus ook dat zou voor mij genoeg zijn om iemand niet als sponsor van dit blog te accepteren.

    Dus ja, dit is geen advertorial. Dit is mijn mening. Ik ben oprecht trots dat Mon et Mine sponsor is geworden van mijn kleine blogje. Ik identificeer posts waar ik voor betaald krijg (in natura of in geld) openlijk als zodanig, door erbij te zetten dat het gaat om gesponsorde content. Mensen kunnen erop vertrouwen dat ik hoe dan ook mijn ongezouten mening geef, maar ik ben ook voor openheid. Dus, vandaar.

    Dan nog wat informatie over mijn moderatie van een aantal comments. Het lijkt misschien wat doortastend, maar ik vind dit soort persoonlijke commentaar op de mensen in de foto’s echt niet kunnen. We moeten ons wel realiseren dat het hier om echter personen gaat, niet om een fotomodel. Dus, vandaar de moderatie. Als je daarover verder wil discussieren dan kan je contact opnemen met mij op fromfraai@gmail.com.

  13. Martine Says:

    @fromfraai. Mooi gesproken en hoop snel weer leuke blogs van je te zien met vooral prachtige moment foto’s van echte mensen!

  14. Kippie Says:

    Mjah ach… welk blog wordt niet gesponsord? Als je een beetje rondkijkt op Amerikaanse of Engelse trouwblogs die veel worden gelezen zie je daar Γ©rg veel van sponsoren. What’s wrong with that? Zolang je blijft posten waar je achter staat is daar toch niets mis mee?
    Ik zou zeggen: het is jou blog… jij beslist toch wat je erop zet? πŸ™‚

    En… Ik hoef vast niet meer te vertellen hoe mooi ik Ramon en Hermine’s foto’s vind! Het is ook nog eens een erg leuk stel.

  15. Vera Says:

    Ik ben superblij dat Ramon en Hermine onze bruiloft komen fotograferen in augustus! Ik vind alle foto’s hier op het blog stuk voor stuk prachtig…

    En over het sponsoren van blogs: daar is helemaal niks mis mee, dat gebeurt al zoveel! Als gesponsorde blogposts maar als dusdanig herkenbaar zijn.

    Ga vooral zo door met je blog dus! πŸ˜‰

  16. Mon et Mine in de Media II | Bruidsfotografie Mon et Mine - bruidsfotograaf / fotografie voor bruiloft / huwelijk / trouwen Says:

    […] een banner mochten plaatsen op haar blog en ze was superenthousiast meteen. Marte schrijft in een blogpost over […]

Plaats een reactie