Jaloers

Ik geef het toe. Ik ben een nerd. Er zijn meerdere indicatoren hoor. Maar hier is een hele grote give-away van mijn nerdiness: ik heb een favoriet museum. MASS MoCA, en dan vooral de Sol LeWitt vleugel (check check check it out).

 

En laat nou net deze bruiloft daar zijn! Ik zie GROEN van jaloezie. Dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook. Jammer genoeg ga ik niet binnenkort trouwen, en is MASS MoCA ook nog op een ander continent. Ach ja…

Tags: ,

Eén reactie to “Jaloers”

  1. Josan Says:

    Wat een mooie bruiloft op een inderdaad prachtige plaats. Ik vind dit ook nog steeds een van de meest indrukwekkende musea die ik ken! Leuk om zo terug te zien.

Geef een reactie

