O ja

Toen ik nog overliep van de hormonen kon ik het niet laten om jullie lastig te vallen met foto’s van onze kleine prins. Maar ik beloof dat ik vanaf nu alleen nog maar over fromfraai-relevante dingen ga bloggen.

Maar stel nu dat je het zooooo jammer vindt dat ik hier niet zo nu en dan post over dat wurm (stel, hoeft niet, maar stel). Als dat het geval is, dan kan je altijd even hier kijken.

Tags:

Eén reactie to “O ja”

  1. Fabienne Says:

    LEUK Je bent er maar druk mee al die blogs 🙂

Geef een reactie

