Subtiel

Is die prachtige zwarte jurk uit de vorige post jou net iets too much, maar ben je wel op zoek naar een subtiele kleurige toets in je jurk? Ik vind dit een briljant idee, de lichte gradueel verlopende tint, nog subtieler gemaakt met een overrok van superlicht doorschijnend materiaal.

 

Waarschijnlijk een behoorlijk pijntje in het achterwerk om dat zelf voor elkaar te krijgen met kledingverf, maar zeker wel inspirerend!

Foto’s via 100 layer cake

Tags:

2 Reacties to “Subtiel”

  1. Inge Says:

    Ik vind het kleurverloop prachtig, maar het model van de jurk, ook al weet ik niet waar het aan ligt, niet erg flatteus.

  2. Marieke Says:

    Dat heb ik precies zo! Zo’n subtiel kleurtje vind ik heel bijzonder, maar het model van de jurk doet me helemaal niets..

Geef een reactie

