Grote bloemen

Ik ben er weer!! In ieder geval, ik ga proberen om minder tijd als een zombie op de bank te zitten, starend naar de tv, in de tijd dat ik niet werk of met onze lieve kleine A bezig ben. Nu ga ik hopelijk die tijd gebruiken om, al dan niet als zombie, op de bank te zitten met mijn laptop. En leuke dingen te schrijven voor FromFraai!

Huwelijk met vrolijk decor van grote bloemen op Green Wedding Shoes

Waarom ben ik terug?

Ik voelde weer de oude inspiratie. Ik vond iets wat ik echt graag met anderen, de trouwlustigen daar in de buitenwereld, wilde delen. Grrrrrroooooooote bloemen. Reusachtige bloemen. Voor het geval je een mooie maar ietwat lege ruimte hebt die je moet opvullen. Of een lelijke ruimte, waar je een paar prachtige blikvangers voor nodig hebt.

Wie heeft er een boeket nodig als je Grrroooote Bloemen hebt?

Een handleiding om reuzerozen te bouwen vind je hier.

Tags: ,

13 Reacties to “Grote bloemen”

  1. Josan Says:

    Hoera, ze is er weer!

  2. Floor trouwt met Liefde Says:

    Wat fijn dat je terug bent. Je werd zo gemist!

  3. martine Says:

    JIPPIE Ze IS WEER ONLINE! Heb je echt gemist hoor

  4. Eva-Lynn Says:

    Leuk dat je er weer bent! Ik ga je blogs bij houden..;-)

  5. wannabeabride Says:

    Jeeeh! Welkom terug! 😉

  6. Inge Says:

    Jippie! Welcome back!

  7. marieke Says:

    leuk dat je weer schrijft!!

  8. Hermine Says:

    Jeeeej! Whootwhoot je bent weer terug! Werd tijd ook dame, ik mis jouw toffe blogberichten! : ) Fromfraai is echt totaal anders dan andere trouwblogs and I like it.

  9. Marieke Says:

    Welkom terug! Net toen ik me ging verdiepen in de aankleding van ons huwelijk ging jij met ‘verlof’! Maanden heb ik gewacht op je terugkeer, want op een gegeven moment heb je al die oude blogberichten wel gelezen..
    Ik ben dus helemaal blij dat je weer terug bent en wel meteen met een heel leuk item!

  10. juliette Says:

    YESSSS SHE’s BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (good bye arnhemsmeisje gnagnagna)

  11. Froukiwi Says:

    Woehaa! Ze is er weer! Ik sla even een paar weken over en HOPPA heb ineens een berg nieuwe berichten gemist! Goed bezig 🙂

  12. José Says:

    Yes! Je bent terug! Woej!
    (Zie! je! aan! mijn! uitroeptekens! dat! ik! enthousiast! ben!?)

  13. Wedding Bouquets: Large Flower Pictures | Gallery of Wedding Says:

    […] By  fromfraai, […]

Geef een reactie

