Nog een keertje Amitai!

Zo. Amitai is bijna een maand oud! En ik heb nog geen vinger uitgestoken naar Fromfraai… Sorry jongens dat ik jullie zo heb verwaarloosd.

Maar ja, als dit schatje thuis op de bank ligt te kraaien, waarom zou je dan nog interesse hebben in iets anders?

Maar ondertussen is het wellicht tijd om me weer voorzichtig te gaan begeven in de normale wereld. En om rustig mijn fromfraai-verlof een beetje af te bouwen! Want ook al schrijf ik hier nu even niet, het is niet dat ik niet aan jullie denk. En aan de Fraaie Feesten die staan te wachten om gepubliceerd te worden… Die wegen zwaar op mijn geweten! Al dat moois, ongezien… Daar hoop ik binnenkort verandering in te brengen.

Als ik mij natuurlijk hiervan kan losrukken. Ai, zelfs als hij lekker ligt te slapen en ik in principe vrij ben om te doen wat ik wil kan ik nog uren naar hem kijken.

Hij. Is. Onweerstaanbaar.

Maar ik beloof dat ik jullie niet nog meer zal lastigvallen met foto’s van hem, dit is eenmalig. Hierna kan je weer gewoon trouw-gerelateerde zaken verwachten op fromfraai, en zal ik mijn Amitai-deel-driften beperken tot mijn persoonlijke blog. Maar, voor deze ene keer kon ik mezelf niet inhouden! Excuus, excuus. Het zal niet meer gebeuren.

Tags:

15 Reacties to “Nog een keertje Amitai!”

  1. martine Says:

    Wat is hij lief, ik smelt helemaal :). Geniet nog maar even lekker van je vrije tijd, want je verlof is straks zomaar weer voorbij

  2. Iris Says:

    SuperLief! En niet schuldig voelen hoor, wij gaan nergens heen en zien je wel weer een keer verschijnen.

  3. Rianne Says:

    Geniet lekker van je lieve mannetje! Wij wachten wel!

  4. Fabienne Says:

    en terecht.

  5. Froukiwi Says:

    Haha, heerlijk! Enneh… ik heb liever dat je ons even verwaarloosd dan je baby ๐Ÿ™‚

  6. Tom Leuntjens Photography Says:

    Hey ik had dit volledig gemist… Congrats met jullie spruitje !!! en ik ken het gevoel, dat kleintje gaat voor alles hรฉ! groetjes!

  7. Kippie Says:

    Wat is het toch een schatje! Ik kan me goed voorstellen dat je niet uitgekeken raakt. ๐Ÿ™‚

  8. Floortje Martine Kik-Heerebout Says:

    Heb ik je van de week niet eens gefeliciteerd… Shame on me. Want ben het helemaal met je eens: NIETS in de wereld is zo belangrijk en leuk als je eigen kind. Geniet er dus van!!

  9. Wendy Says:

    Prachtig!! Geniet, geniet, geniet!

    Groetjes,
    Wendy (de “blauwe schoenen scooter bruid”)

  10. juliette Says:

    Lieve lieve lieve fromfraai
    tuurlijk moet genieten van je mooie Amitai!
    maar deze stille aanbidder mist je wel, elke dag….
    geen trouwsite zo leuk als deze!
    groetjes
    Juliette

  11. Inge Says:

    Eens… Ook ik kom al een paar wekenlang regelmatig spieken of er alweer iets nieuws is geplaatst.. Helaas! Geniet van jullie mannetje. ๐Ÿ™‚

  12. Josรฉ Says:

    +1! Elke keer bekijk ik weer die schattige foto’s van het kleine mannetje.. ook heel leuk natuurlijk! ๐Ÿ™‚

  13. Jarg Says:

    Geniet van je kindje zoveel mogelijk! Erg belangrijk. Ik heb het ook gedaan, niks lekkerders als een zoet kindje knuffelen.

    Mijn vriendin heeft ook lhele leuke wollen ondergoed voor baby’s, kleuters en peuters, zelfs ook voor mama’s.

    http://www.littleshoparoundthecorner.nl

  14. Iet Says:

    Amitai is een zomerkindje, inmiddels is het december en nog steeds geen fromfraai… ๐Ÿ˜ฅ Ook ik kijk een paar keer per week of er al een update is.

    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

  15. Eva-Lynn Says:

    Hallo,

    Ook ik wacht op een nieuwe fromfraai, jammer dat het zo lang duurt of ben je gestopt met je blogs? Geniet van je zoontje.

    Groetjes

Geef een reactie

