Amitai!

Tags:

22 Reacties to “Amitai!”

  1. Anouk Says:

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed gaat met jullie drieen! Geniet ervan!

  2. Fabienne Says:

    aaaah lief!! van harte!!

  3. Handreia Miranda Says:

    gefeliciteerd!

  4. Nadia Says:

    Wat leuk! Gefeliciteerd!!

  5. Vera Says:

    Gefeliciteerd! En wat een mooie originele naam!

  6. martine Says:

    Gefeliciteerd met de kleine en geniet ervan.

  7. Rianne Says:

    Gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Geniet ervan!

  8. José Says:

    Leuk! Gefeliciteerd met de geboortje van jullie baby! (kan er niet helemaal uit opmaken of het een dochter of zoon is :))

  9. Wennie Says:

    Gefeliciteerd!

  10. FromFraai Says:

    Ha, o ja, is misschien wel belangrijke info. Amitai is een jongen 😀
    M.

  11. Wendy Says:

    Van harte met jullie kleine ventje!

  12. Linda Says:

    Van harte gefeliciterd! Geniet ervan.

  13. Iris Says:

    Hiephiephoera!!!

  14. Hermine Says:

    Wow van harte!!!! : )

  15. Fabienne Says:

    @fromfraai ik vind het duidelijk een jongensnaam hoor 😉

  16. Kippie Says:

    Gefeliciteerd!! Wat een leuke naam en wat een schattig kaartje 🙂

  17. Inge Says:

    Van harte gefeliciteerd, geweldig!!

  18. José Says:

    Ik had nog nooit van deze naam gehoord! Misschien dat het aan mij ligt maar ik moest het eerst even vragen 🙂

  19. Kippie Says:

    Ik moet bekennen dat ik ook nog nooit van de naam had gehoord. 😉

  20. FromFraai Says:

    dat zou heel goed kunnen, volgens de website van het meertens instituut zijn er 7 amitai’s in nederland. de kans dat je dus iemand tegenkomt met die naam is dus vrij klein…
    http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/amitai

    m.

  21. SophieSweetVintage Says:

    Gefeliciteerd! Wat een mooie naam. Veel geluk samen 🙂

  22. marsha Says:

    Na een geweldige huwlijksreis, stuit ik op dit leuke berichtje! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

    gr Marsha

Geef een reactie

